marți, 7 decembrie 2010

Cel mai bun monitor

Cea mai buna chestie e intotdeauna data de pret. Cu cat pretul e mai mare cu siguranta ca ceea ce vrei sa cumperi e mai bun din punct de vedere calitativ. Cu cat e mai ieftin incepi sa te intrebi daca ceea ce vrei sa cumperi e suficient de bun din punct de vedere calitativ. Si stiti si voi, romanul e prea sarac sa cumpere lucruri proaste.

Azi, cei de la Emag mi-au trimis iarasi un spam in sensul bun al cuvantului si am ramas masca la oferta lor. Monitor LED (nu LCD) de 21.5 inci, la 499 (acelasi pret psihologic de care vorbeam intr-un post anterior). Daca mai punem la socoteala ca monitorul e si un Acer (marca nu tocmai no name) si pe deasupra e si un monitor Full HD, e si un monitor wide, ba daca mai si tinem cont ca are si DVI si ca cei de la Emag iti trimit monitorul acasa, transportul fiind gratis eu zic ca e un monitor super ieftin la bani astia. Adica pentru mine e cel mai bun monitor. Cum tot vroiam sa-mi cumpar unul in aceasta perioada cred ca oferta imi pica bine. Am uitat sa va spun, modelul exact e Acer S221HQLDbd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu