sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Driver cititor carduri

Sunteti in cautarea Driver cititor carduri unui driver pentru card reader? Inseamna ca ati patit ca mine. Problema mea era ca aveam la desktop un card reader intern legat pe placa de baza pe USB. Windows XP-ul la recunoscut automat, dar mi-a trantit vreo patru cinci drive letter-uri, cate un drive letter pentru fiecare tip de card. In plus, ce ma enerva cel mai tare, atunci cand faceam safe remove de pe iconita din dreapta jos de langa ceas imi dispareau toate drive-urile si nu mai puteam folosi nici unul, nici cel pe care tocmai il folosisem pana nu dadeam reboot.

Sapand un pic am gasit solutia. Unele din cititoarele de carduri interne folosesc chip Realtek, iar pe site la Realtek mai precis aici gasiti un driver care rezolva problema. De acolo, propabil aveti nevoie de "USB card reader driver for XP/Vista/Win7". Driver-ul functioneaza atat pe Windows XP, cat si pe Windows Vista sau Windows 7. Prin instalarea acestui driver va aparea la discuri doar o singura litera  cand introduceti un card in cititor. Puteti face safe remove si sa-l introduceti din nou, la fel cum faceti cu un stick USB.

Atentie! Nu toate card readerele interne se bazeaza pe acest chip. Mai exista pe piata o gama de cititoare de carduri care se bazeaza pe un chip produs de Alcor Micro, din pacate pentru acestea din urma nu am gasit solutia.

3 comentarii: