miercuri, 10 noiembrie 2010

Orange, Internet-ul si Facebook-ul

Titlul vroiam sa sune a "Profetul, aurul si ardelenii". Nu stiu daca mi-a iesit. Azi din intamplare am intrat pe site-ul orange. Cat de stupizi pot fi unii. Pe prima pagina era o reclama mare la Samsung Galaxy Tab. Cica suporta, citat de pe site "internet si retele sociale". In primul rand am ce am cu cei ce scriu Internet cu i mic. Din acelasi motiv am scris si eu orange cu o mic... In al doilea rand, oare precizarea "retele sociale" era absolut necesara? De parca s-ar exclude una pe alta. Probabil un sociolog ne-ar tine o teorie cum ca retelele sociale nu s-au nascut odata cu Internetul, dar retelele la care se refera cei de la orange in expresia de mai sus sunt sigur dependente de Internet. Acuma, ma intreb daca tableta asta minune de nu stiu cate sute de euro la un abonament de cativa zeci de euro suporta "retele sociale" si fara Internet?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu