joi, 22 septembrie 2011

Cel mai ieftin laptop

Cum vechiul meu laptop care a costat la vremea lui 1500 de euro incepe sa dea rateuri (o balama rupta la monitor) il folosesc mai mult pe post de desktop :(. Cum am nevoie de unul nou, am tras un pic cu ochiul sa vad cam care mai sunt preturile. Am ramas masca.

La Emag, am gasit un netbook Asus la 900 de lei (ma rog, ei zic ca 899.99, bleah...). Laptop cu ecran mai mare, cel mai ieftin e un Allview, la 1169 de lei care e si relativ ok la speciaficatii: procesor Dual Core, 2 Gb de RAM, 320 Gb HDD, monitor LED si demn de luat in seama, sub 1.5 kg... La preturile astea, mai are cineva desktop acasa? Am dat o tura si prin Auchan, am vazut un Fujitsu Siemens la 1100 de lei... Doar ca era ultimul pe stoc, si nu prea cumpar ultima chestie de pe raft.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu