duminică, 24 octombrie 2010

De ce inca un blog? Intrebare introductiva pentru "Romanul si Internetul"

Imi aduc aminte de un program de arhivare de pe vremuri care batea rarul. Ii spunea yac, yet another compresor si era facut de rusi. Cand cititi yet another compresor, puteti sa va inchipuiti fraza pronuntata cu accent de rus. De fapt vroiam sa ajung la yet another blog... De ce inca unul? De ce nu? Cum ma pricep la multe, incerc sa-mi dau frau liber ideilor si sa le impartasesc si altora...

Fiind primul post pe blogul asta, ma voi opri un pic asupra fenomenului online din Romania. Ce face romanul pe net? Si ca sa bag rapid o insiruire: sta pe mess, facebook (chiar, pe asta nu l-am descoperit desi cred ca sunt in primii o suta de utilizatori de net din Romania ca vechime), cancan (asta impreuna cu otv ne scad productivitatea muncii - imi dau seama ca suna cam comunist dar asa e), injura in commenturile pseudo articolelor de pe ziarele de sport, cauta pe google... Dar ce cauta... evident n-am sarit foarte departe si suntem cam in aceeasi zona. Incerc un exercitiu de imaginatie despre topul cautarilor pe google.ro: masini second din germania, cum slabesc, bani pe net, fete bune, ultima manea a lui liviu pustiu. Sper ca asta din urma sa existe si sa nu-l fi inventat eu acum... Ah, da! Mai cauta filme... nu pe google, dar torrentele sa traiasca. Apropo, e unul din noi care sa nu fi piratat niciodata vreun soft sau vreun film? Ideea asta promit sa o dezbat intr-o postare viitoare.

Acum dupa doua paragrafe poate v-ati prins si voi cum gandesc... Si va invit sa comentati. Ce face romanul pe net? Si de asemenea, ce cauta pe google? Sau poate combinam intrebarile si iese ce face romanul pe google?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu